Aplicație de achiziție și ofertare

Aplicația este destinată departamentului de achiziție și ofertare și este menită să faciliteze munca de ofertare. Cu ajutorul programului se pot reduce cheltuielile de aprovizionare și ofertare, prin reducerea timpilor de elaborare deviz, căutare a prețului minim, negocierea unor prețuri favorabile prin comparație, eliminarea stocurilor, posibilitate de aprovizionare în tranșe.

Programul reprezintă o unealtă la îndemâna managementului companiilor, cu care se pot analiza comparativ ofertele din piață, oferind posibilitatea luării unor decizii în folosul grupului.
Achiziția materialelor este asigurată și urmarită electronic cu ajutorul unor proceduri de import produse din fișiere excel (csv), proceduri de actualizare pret, rafinare și editare produse sau inactivarea unora care nu mai sunt în stoc.

Aplicația are două nivele de acces, unul destinat administratorilor de sistem care se vor ocupa de achiziția și introducerea reperelor în program și un alt nivel destinat operatorilor din departamentul de ofertare. Administratorii folosesc cateva proceduri de pregătire și introducere a fisierelor pregătite în format Excel cât și organizarea categoriilor de produse pe multiple nivele, fiecare categorie fiind reprezentată printr-un sistem de parametraj unic.
Sistemul facilitează introducerea ofertelor furnizorilor în sistem, în mai multe monezi, folosind mai multe metode. Se efectueaza update-ul de prețuri automat și update-ul de produse, la fiecare procedură, analizându-se produsele noi sau produsele posibil inactive.