CRM, ERP, HRP - Software la comanda

Aplicatia CRM (Client Relationship Management) este o aplicație complexă, utilizată într-o companie pentru a organiza toate informațiile existente despre clienți și pentru a interacționa cu aceștia în mod optim. Printre cele mai importante componente și funcționalități ale aplicației CRM sunt:
- BI (Business Inteligence) este un mecanism prin care o firmă își poate defini partenerii, înțelegând în mod clar ce nevoi au acestia, ce caută, ce-i ajută în mod real în propria dezvoltare. Programul evidențiază utilizarea fluxurilor informationale, derulate prin intermediul aplicatiei CRM, in vederea stabilirii de strategii și tactici coerente pentru îmbunătațirea activitatilor curente.

- Instrumentul de Management al Documentelor eficientizează comunicarea cu clienții prin intermediul creării unei baze de date ușor de accesat, cuprinzând toate informațiile legate de clienți. Un exemplu: presupunem că doriți să contactați un potențial client care a mai avut contacte cu compania dumneavoastra. Accesând baza de date, puteți obține un istoric al relațiilor clientului cu compania precum și informații detaliate despre acesta.

- Modulul de Automatizare a Forței de Vânzari (SFA)- Până în momentul încheierii contractului, reprezentantul de vânzări menține un contact permanent cu Clientul potențial și obține o serie de informații despre acesta, vitale pentru firmă în stabilirea de strategii și prognoze. O prioritate pentru orice firmă ar trebui să fie colectarea acestor informații și utilizarea lor în dezvoltarea activității de vânzare. Una dintre metodele de optimizare a vânzărilor o reprezintă automatizarea acestora, prin implementarea unei aplicații CRM cu funcționalități de automatizare a forței de vânzări.

Aplicația ERP (Enterprise resource planning) poate conține, pe lângă managementul relațiilor cu clienții si componenta BI și alte module care servesc la gestionarea cu eficiență a unei întreprinderi:
- Producție: planificarea și urmărirea producției, sau distribuției
- Managementul resurselor umane
- Gestiune: evidența stocurilor, a furnizorilor, a plăților și încasărilor
- Salarii: calculul salariilor și managementul informațiilor referitoare la personal
- Contabilitate: evidența financiar contabilă
- Imobilizări: evidența mijloacelor fixe și calculul amortizării
Aplicația ERP asigură o fluidizare a proceselor de lucru din companie, o imagine de ansamblu a nivelului la care se află compania, o administrare eficientă a clienților, producătorilor sau distribuitorilor, instrumente de raportare și statistică eficiente, o automatizare care va duce la creșterea productivității sau a vânzărilor.

Website-uri de prezentare companie, produs, portaluri
Pornind de la identitatea vizuală a clientului, Impro-Media realizează diverse tipuri de site-uri: site-uri de prezentare, site-uri de promovare produs cât și aplicații online complexe intranet. Site-urile conțin module CMS de administrare conținut. Impro-Media oferă și servicii de găzduire prin suportul tehnic furnizat de partenerul nostru, Opticnet.