TRAINING VIRTUAL

PLATFORME E-LEARNING

Sisteme de învatare si training online

Platforma imersiva destinata invatarii la distanta are integrate o serie de instrumente utile activităților de predare, invățare și evaluare: browsing web, screen sharing, playere video, ecrane pentru prezentări grafice, bibliotecă virtuală, livestreaming, webcam, videoconferință, VoIP, chat, whiteboard, sisteme de pontaj automate, sisteme de testare interactive (quizz chair, 3d quizz).

Pentru o cât mai facilă administrare a conținutului și pentru monitorizarea progresului utilizatorilor, platforma poate opera integrată în sisteme LMS. Platforma permite importul de obiecte 3D în format fbx și gltf realizate în orice pachet software 3D, astfel încât dezvoltarea ulterioară a conținutului 3D al platformei este la îndemâna oricărui utilizator.
Platforma este concepută într-o arhitectură server-client, orice modificare a conținutului realizată de utilizatori este salvată pe server și vizualizată în timp real de către ceilalți utilizatori.

Instrumente disponibile direct în lumea virtuală:

- Whiteboard-ul ce este disponibil în sălile de curs sub forma unor table de prezentare;
- Ecranele de prezentare ce permit accesarea oricărei pagini web sau a unor aplicații internet (wiki spaces, google docs, wallwisher, google forms etc.);
- Ecrane de studiu (tutoriale)
- Ecrane webcam prin care profesorul, un invitat sau studenții pot fi afișați în timp real prin livestreaming;
- sistem de videoconferință, disponibil prin click pe videointerfonul de pe catedra sălii de curs
- Aplicația de Screen Sharing disponibilă prin click pe laptopul de pe catedră, care permite partajarea în lumea virtuală a ecranului unui calculator, prin aceasta putându-se integra prezentări Powerpoint, Prezi, sau orice materiale grafice utile ca suport de curs.

Comunicarea în cadrul platformei poate fi realizată asincron prin mesagerie sau sincron prin text chat, audiochat sau videoconferință. Pentru o cât mai bună comunicare, au fost prevăzute pe platformă seturi de gesturi ce pot ilustra latura nonverbală. Aplicația client a platformei poate fi integrată și cu Microsoft Kinect, astfel încăt gesturile utilizatorului din lumea reală să fie transpuse în timp real în gesturi ale avatarului său.
Avatarul poate fi manipulat prin comenzi similare oricărei platforme MMORPG (Massively multiplayer online role-playing games) prin intermediul tastelor cu săgeți și a mouse-ului. Tastele PageUP și PageDown pot fi utilizate pentru a face avatarul să zboare. Pentru o navigare rapidă în diverse zone ale campusului sunt prevăzute panourile de teleportare.
Platforma poate fi accesată și prin intermediul ochelarilor de realitate virtuală și a diverselor periferice haptice.
La fiecare masă de curs sunt prevăzute monitoare cu acces web, prin intermediul cărora studenții pot accesa suportul de curs.

În sălile de curs exisă rafturi cu cărți ce pot fi interconectate cu o bibliotecă virtuală. La click pe una din cărțile din raft, utilizatorului îi va fi afișat în format pdf, conținutul cărții sau lucrării selectate. Avatarele pot să își ia notițe în timpul sesiunilor de curs sau în timpul activităților libere, prin intermediul Notecard-urilor, disponibile în panoul Inventory, prin selectarea opțiunii Create / New Note. După completarea informațiilor dorite în notecard și salvarea acestuia, el va deveni disponibil în panoul Inventory în folderul Notecards.

Platforma integrează, de asemenea, aule în care pot fi susținute prezentări sau conferințe, la care poate participa un număr mai mare de utilizatori. Avatarul care susține prezentarea și vorbește la masa aulei va putea fi auzit de toți participanții la eveniment. Pe ecranul din spatele mesei de prezentare pot fi incluse elemente grafice ca suport pentru susținerea prezentării.

TRAINING in FABRICA INTELIGENTA

Platforma poate fi configurată și pentru diverse training-uri accesibile angajaților ce activează in diverse domenii de activitate, cum ar fi cele industriale. Simulatoarele virtuale permit învățarea facilă a unor operații sau fluxuri de operații pe mașinile virtuale din fabrica inteligenta, vizualizarea de procese sau digital tween.


Sus
Sus