Aplicație CRM în Vânzări și Servicii

Aplicația gestionează departamentele comercial, vânzări, financiar pe mai multe ranguri de acces, permite stocarea bazei de clienți și situația istoricaă a clienților, inițierea campaniilor și trimiterea de newsletter, studiul concurenței prin emitere de rapoarte și stocarea datelor despre concurență. Sistemul permite controlul documentelor, emiterea de contracte și facturi, vizualizarea rapidă a situației fișă client.
Aplicația afișează întregul istoric al clientului, serviciile efectuate, date despre clienți, documente, rapoarte.

Utilizatorii emit rapoarte zilnice, rapoarte de vizită, rapoarte de proiect și își programează agenda zilnică. Rapoartele de vanzări se întocmesc cu usurință si sunt automatizate, pe baza acestora se generează statistici top care reflectă activitatea reprezentanților de vânzări și rezultatul acestora pe echipe de lucru și individual.
Contractele și operațiile efectuate de reprezentanții de vânzări generează statistici financiare, pe baza acestora se calculează comisioanele și se verifică atingerea targetului.
Sistemul permite programarea agendei de lucru pe zile, săptămâni și emite avertismente pe bază de email înainte de evenimentul programat.