Aplicație ERP BREMA

Aplicația gestionează activitatea de producție din cadrul companiei, depozitele de stocuri, achiziția materiei prime și vânzarea produselor finale către clienți. Departamentul de achiziții efectuează cereri de ofertă și comenzi de achiziție către furnizori, iar produsele - materie primă achiziționate sunt incărcate in depozite, putându-se urmări atât stocul de materie primă, cât și stocul de produse finite produse in fabrică. Comenzile de vânzare au un traseu specific care pornește de la inițierea comenzii, confirmarea acesteia, lansarea in execuție, finalizarea producției, expedierea și confirmarea livrării către client.

În procesul de execuție, producția se poate realiza pe mai multe nivele de execuție a produsului finit, acesta putând fi constituit din mai multe subansamble care fie se produc în companie, fie se comandă de la furnizori. Aplicația emite avize de expediție ce pot conține mai multe comenzi de vânzare și elaborează facturi pe baza mai multor avize de expediție, manageriază clienții și furnizorii și efectuează diverse raportări.