CRM, ERP, HRP - Software la comanda

Aplicatia CRM (Client Relationship Management) este o aplicație complexă, utilizată într-o companie pentru a organiza toate informațiile existente despre clienți și pentru a interacționa cu aceștia în mod optim. Printre cele mai importante componente și funcționalități ale aplicației CRM sunt:
- BI (Business Inteligence) este un mecanism prin care o firmă își poate defini partenerii, înțelegând în mod clar ce nevoi au acestia, ce caută, ce-i ajută în mod real în propria dezvoltare. Programul evidențiază, de asemenea, caracteristicile și dinamica pieței în care compania activează. Aceasta implică utilizarea fluxurilor informationale, derulate prin intermediul aplicatiei CRM, in vederea stabilirii de strategii și tactici coerente pentru îmbunătațirea activitatilor curente.

- Modulul de Automatizare a Marketingului (MA) - vizează tot ansamblul unei campanii de marketing, de la conceperea și executia ei, până la masurarea rezultatelor, prin intermediul unor aplicații ce facilitează selectarea și segmentarea clienților, monitorizează contactele cu aceștia și interpretează rezultatele. Funcția de Automatizare a Marketingului este integrată cu funcțiile de Automatizare a Vânzărilor și Suport Clienți, în vederea creării unei imagini de ansamblu asupra fiecarui aspect al relației stabilite cu clientul. Astfel, profitând de beneficiile rezultate din punerea în comun a informației, marketerii se pot asigura că bugetul alocat este cheltuit conform planului.

- Instrumentul de Management al Documentelor eficientizează comunicarea cu clienții prin intermediul creării unei baze de date ușor de accesat, cuprinzând toate informațiile legate de clienți. Un exemplu: presupunem că doriți să contactați un potențial client care a mai avut contacte cu compania dumneavoastra. Accesând baza de date, puteți obține un istoric al relațiilor clientului cu compania precum și informații detaliate despre acesta.

- Modulul de Automatizare a Forței de Vânzari (SFA)- cea mai importantă componentă a activității de vânzare este forța de vânzare, pentru că aceasta vinde efectiv produsul/serviciul și reprezintă adevăratul «liant» dintre firmă și Client.
Până în momentul încheierii contractului, reprezentantul de vânzări menține un contact permanent cu Clientul potențial și obține o serie de informații despre acesta, vitale pentru firmă în stabilirea de strategii și prognoze. O prioritate pentru orice firmă ar trebui să fie colectarea acestor informații și utilizarea lor în dezvoltarea activității de vânzare. Una dintre metodele de optimizare a vânzărilor o reprezintă automatizarea acestora, prin implementarea unei aplicații CRM cu funcționalități de automatizare a forței de vânzări.


Aplicația ERP poate conține, pe lângă managementul relațiilor cu clienții, CRM si componenta BI și alte module care servesc la gestionarea cu eficiență a unei întreprinderi:
- Producție: planificarea și urmărirea producției, sau distribuției
- Managementul resurselor umane
- Gestiune: evidența stocurilor, a furnizorilor, a plăților și încasărilor
- Salarii: calculul salariilor și managementul informațiilor referitoare la personal
- Contabilitate: evidența financiar contabilă
- Imobilizări: evidența mijloacelor fixe și calculul amortizării
Aplicația ERP asigură o fluidizare a proceselor de lucru din companie, o imagine de ansamblu a nivelului la care se află compania, o administrare eficientă a clienților, producătorilor sau distribuitorilor, instrumente de raportare și statistică eficiente, o automatizare care va duce la creșterea productivității sau a vânzărilor.


Aplicații intranet, site-uri de prezentare companie/ produs, portaluri
Pornind de la identitatea vizuală a clientului, Impro-Media realizează diverse tipuri de site-uri: site-uri de prezentare, site-uri de promovare produs, cât și aplicații online complexe intranet. Site-urile conțin module CMS de administrare conținut, acest lucru va permite control asupra layout-ului si conținutului, cu eforturi minime, utilizatori multipli, cu drepturi diferite. Site-urile se dezvoltă după ce în prealabil efectuăm o consultanță, analizăm, ofertăm și apoi ne focusăm pe dezvoltare.  Impro-Media oferă și servicii de găzduire prin suportul tehnic furnizat de Opticnet.